Sunday, May 15, 2011

Cerekarama tv3.

Semalam aku tgk Cerekarama tv3, Sejadah Kaabah. Best woo cite tuu. Cerita tu mengisahkan pengorbanan seorang ibu mencari rezeki utk anak-anaknya.
Ibu tu die sanggup berkerja keras, jual nasi lemak, amik upah jahit baju asalkan anaknya belajar rajin2. Hmm betul lahh, seorang ibu sanggup berkorban ape saje, sanggup bekerja keras asalkan anaknya belajar rajin2 dan berjaya dlm hidup.

" Yati, berape yuran tusyen tu? Cakap je. Mak tak kesah asalkan Yati belajar rajin-rajin "

Mak aku pon sanggup berkorban ape je, asalkan aku belajar sungguh2.

" Aishah, awk ckp je nak ape, umi berlari pegi beli. Asalkan awk blaja sungguh2, dptkan result yg bagus "
*Tp aku tak amik port sangat ape yang umi aku ckp. Haihh, apeee lah kau ni Aishah. Jadikan ape yang umi ckp tuuu sebagai pembakar semangat kau *Aicehh :p

No comments: