Wednesday, May 18, 2011

What a perfect family kannn..

Haa, post kali ni tentang family aku. Kita mulakan dgn waktu muda2 dulu *sekarang pon muda lagi okay.

Tak faham sgt knp dgn situasi ni, tp knp tiba2 tambah lagi sorang ?

Haha, terbalik. Adik yang bertanggungjawab tidurkan kakak.

Aku tak tahu kenape aku boleh jadi penyayang sgt time dulu dulu.

Dann, aku pon tak faham kenape aku boleh bertepek mcm ni dkt bapak.
Sekarang ? Hmmm haaarammm.

Haha, umi cakap baru lepas jatuh buaian ? Boleh gelak lagi, katangnye aku.
*Sorry Kak Ayu, sabotaj.

Patutlahhh... Sejak azali lagi rupanya. *Hehehe

Siape tak marah ? Berat doe !

Now, zaman aku dah besar2. Semua dah berubah. Kecuali satu je yg tak berubah. Acu teka. Alah, korang mesti tahu pny. Yeee pandai, kecomelan aku. *yaaa, sila benci. Haha

*Aicehhh..

This is how we are.

Aku tak tahu knp mulut aku mcm tu. hmm..

mari jeles kan Kak Anis..

Sekali lagi.. *Oh, i love doing this Hehe

Ainun pon suke bertepek rupanyeee...

Aiceh umi, jgn control sgt.. hehe

Heeeeello, bapak i comel okay !!

Sometimes dieorang mcm ni..

Sometimes, dieorang pon mcm ni jugakk..
Do you get what i'm trying to say? Hehe

And insyaAllah kalau ade rezeki and ade jodoh lah en, tambah lagi 2 jejaka maybe ?
Meh teman bapak kene buli nakk ? Hehe..



Welcome Welcome *angkat angkat kening..

PAAAALING PENTINGGG.........

Wheeeehuu ~
*korang tak rase pelik ke dgn binatang berbulu nih ?


Aku tak perlukan kau, kau, kau dan yaa kau. Aku ade dieorang yang lebih penting dari kau kau semua :)

2 comments:

nur zulaika aila nasuha said...

sweet family!!! huhu...

Bunga said...

Hehe terima kasihh :)