Saturday, May 14, 2011

Followers

Waaa, semakin bertambah bilangan follower aku. Terima kasih semua *sobs sobs terharu Rajin2 lah yee bace blog aku yang tak seberapa nii... Aku tak pro lagi dalam bidang blog2 nihh. Masih dlm pembelajarannnn.. Ehh, baru perasan dia pon ade? Wahh, thank you thank you ;) Nnt kalau TERingat, i'll follow you back k. muah muah sikit!
Kalau ade rase sakit hati ke, marah ke, menyampah ke, nak suruh aku delete pape ke, baik tak payah follow ye. Pegi follow blog org lain :) sbb ni kan blog aku, suka hati aku lah kannn? Hmmm..
Okay lahh okay lahh, aku ni ade lagi sifat yang baik dlm jiwa aku ni *ade ke? InsyaAllah ade Amin.. Kalau ade post ape2 dkat blog saya ni yg korang tak suka, mintak maaf yeee :) coz i'll not change or delete anything just for you. Huaaaahahaha *Evil laugh

Bye!

No comments: